|
|
|
||
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (19.04.2012)
|
|
||
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (19.04.2012)
Od reflexe chápání funkcí obrazu v současné kultuře a reflexe animační praxe k tematizaci a konceptové analýze specifického edukačního modelu , k rozpoznání kontextů a plurality interpretací. Vytvoření návrhu edukačního modelu v oblasti zprostředkování kulturního produktu/artefaktu. Struktura scénáře animace a editace edukativních materiálů pro muzeum/galerii. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Říhová, DiS. (27.09.2018)
Fulková,M. Diskruzy umění a vzdělávání. (2008) Praha: H&H Fulková, M., Hajdušková, L., & Sehnalíková, V. (2012). Galerijní a muzejní edukace 1: Vlastní cestou k umění: Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2011. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. Fulková, M., Hajdušková, L., Kitzbergerová, L., Sehnalíková, V. (2013). Galerijní a muzejní edukace 1: Vlastní cestou k umění: Vzdělávací programy Uměleckoprůmyslového musea v Praze a Galerie Rudolfinum v roce 2012 a 2013. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. Fulková M.,Straker,A: and Jaros,M. (2004) The Empirical Spectator and Gallery Education. International Journal of Art &Design Education, vol.23, NO.1pp. 4-15 Kitzbergerová,L. (2017) Na výstavě Františka Skály ve Valdštejnské jízdárně. Výtvarná výchova, 57 (1-2), 106-112 Říhová, K., & Bláha, L. (2017). Umělecké dílo a dětský divák. Výtvarná výchova, 57 (3–4), 72–80 Smetanová,B. (2018) Cesta na Kinteru.Výtvarná výchova, 1-2(58), 46-52 Bryson, N., Umění v kontextu (2005) Vizuální teorie. Jinočany: H&H. 261– 287
|
|
||
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (19.04.2012)
přednáška |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Říhová, DiS. (27.09.2018)
* Požadavky k zápočtu:
Prezentace seminární práce v rámci semináře.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Říhová, DiS. (27.09.2018)
* Klíčová slova: |