|
|
|
||
Poslední úprava: ThLic. Ing. Marie Zimmermannová, Th.D. (25.08.2019)
|
|
||
Poslední úprava: ThLic. Ing. Marie Zimmermannová, Th.D. (30.08.2015)
Vytvořit nebo rozvinout pedagogické kompetence studentů v oblasti náboženského vzdělávání dětí i dospělých:
|
|
||
Poslední úprava: ThLic. Ing. Marie Zimmermannová, Th.D. (01.07.2019)
Dokument o směřování katecheze a náboženského vzdělávání v České republice (ČBK, 2015) Prezentace k přednáškám. |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Ing. Marie Zimmermannová, Th.D. (30.08.2015)
Seminář:
Náslech:
Příprava a realizace vyučovací hodiny:
Příprava vzdělávacího programu pro evangelizační projekt:
|
|
||
Poslední úprava: ThLic. Ing. Marie Zimmermannová, Th.D. (30.08.2015)
Předmět je zakončen zápočtem, který bude udělen po ukončení výuky a splnění všech kroků uvedených v oddíle "Metody výuky". |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Ing. Marie Zimmermannová, Th.D. (01.07.2019)
Didaktika náboženského vzdělávání s praxí probíhá formou semináře, individuálních náslechů a praxe. Student učiní zkušenost s potřebnými znalostmi, dovednostmi a přístupy k přípravě vzdělávacích programů v rámci výuky náboženství ve školách a evangelizačních programů určených široké veřejnosti. Učí se uplatňovat teologické znalosti ve výuce s ohledem na účastníky programu. Student využívá teoretických poznatků z pedagogiky, psychologie a z přednášek. Preferovaná forma praktického vyučování, ve kterém student koná náslechy a poté si vyzkouší vlastní výuku je výuka náboženství ve škole. |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Ing. Marie Zimmermannová, Th.D. (01.07.2019)
Absolvování předmětu pedagogika. |