Teorie a praxe školních vzdělávacích programů - MB180P15
|
|
|
||
Kurz seznamuje s výsledky hodnocení současné výuky přírodovědných předmětů zjišťované prostřednictvím mezinárodních výzkumů (TlMSS, PlSA) a z inspekčních zpráv. Zabývá se východisky, detailním obsahem a důsledky RVP pro základní a gymnaziální vzdělávání z pozice školního koordinátora či ředitele školy. Na konkrétních příkladech ukazuje možné způsoby tvorby učebních osnov přírodovědných předmětů ve ŠVP z pozice učitelů. Do výuky jsou zapojeni učitelé z praxe, kteří se podíleli na tvorbě pilotních ŠVP. Poslední úprava: OLIVA1 (06.10.2005)
|
|
||
Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání - pilotní verze (VÚP Praha 2004) www.vuppraha.cz
Kvasničková, D., Švecová, M., Sedláček, V.: Ekologický přírodopis: Školní vzdělávací program. Praha: Fortuna, 2005
Pumpr, V., Beneš, P., Banýr, J., Jiřička, M.: Metodická příručka k řadě učebnic Základy praktické chemie pro 8. a 9. ročník ZŠ. Praha: Fortuna, 2005.
Pumpr, V., Beneš, P., Frýzková, M.: tvorba uč.osnov v ŠVP. Biologie, chemie, zeměpis, roč.14, 2005, Č. 4, s.1777-180.
Poslední úprava: OLIVA1 (06.10.2005)
|
|
||
Poslední úprava: Valentová Michaela, Mgr. (02.11.2011)
|