|
|
|
||
Moderní metody vhodné do výuky nejen biologie. Poslední úprava: Rajsiglová Ina, RNDr., Ph.D. (22.04.2012)
|
|
||
Altmann, A.: Přírodniny ve vyučování biologii a geologii. SPN: Praha, 1975. Hrabal, V. a kol.: Testy a testování ve škole. UK PedF: Praha, 1994. Kalhoust, Z., Obst, O a kol.: Školní didaktika. Portál: Praha, 2002. Lazarová, B.: Netradiční role učitele. Paido: Brno, 2005. Petty, G.: Moderní vyučování. Portál: Praha, 1996. Skalková, J.: Obecná pedagogika. ISV: Praha, 1999. Slavík, J.: Hodnocení v současné škole. (Východiska a nové metody v praxi). Praha: Portál 1999. Vzdělávací programy: Základní škola, Obecná škola, Národní škola Národní program rozvoje vzdělávání (Bílá kniha) Státní program EVVO Učebnice přírodopisu pro základní školy Učebnice biologie pro střední školy Poslední úprava: Rajsiglová Ina, RNDr., Ph.D. (09.12.2015)
|
|
||
1. 1 absence; pokud výuka běží turnusově pak dle upřesnění na začátku kurzu
2. navrhnout a předvést (v rámci mikrovyučování) 1 námět ke zvolenému tématu pro výuku biologie na SŠ (a jeho úprava pro přírodopis na ZŠ) - a to v předepsané podobě, kterou obdržíte
3. navrhnout 1 námět ke zvolenému tématu pro výuku biologie na SŠ (a jeho úprava pro přírodopis na ZŠ) - a to v předepsané podobě, kterou obdržíte
3. kooperace a skupinová práce v rámci předváděných aktivit Poslední úprava: Rajsiglová Ina, RNDr., Ph.D. (09.12.2015)
|