PředmětyPředměty(verze: 964)
Předmět, akademický rok 2012/2013
   Přihlásit přes CAS
Aktivizační metody a formy výuky přírodovědných předmětů - MB180C31
Anglický název: Activating methods and forms of teaching in science subjects
Zajišťuje: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Fakulta: Přírodovědecká fakulta
Platnost: od 2012 do 2013
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/1, Z [TS]
Počet míst: neomezen
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Další informace: http://Bude vyučováno turnusově.
Poznámka: povolen pro zápis po webu
Garant: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D.
Vyučující: RNDr. Ina Rajsiglová, Ph.D.
Neslučitelnost : MB180P16
Je neslučitelnost pro: MB180P16
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   
Deskriptory

Moderní metody vhodné do výuky nejen biologie.

Poslední úprava: Rajsiglová Ina, RNDr., Ph.D. (22.04.2012)
Literatura

Altmann, A.: Přírodniny ve vyučování biologii a geologii. SPN: Praha, 1975.

Hrabal, V. a kol.: Testy a testování ve škole. UK PedF: Praha, 1994.

Kalhoust, Z., Obst, O a kol.: Školní didaktika. Portál: Praha, 2002.

Lazarová, B.: Netradiční role učitele. Paido: Brno, 2005.

Petty, G.: Moderní vyučování. Portál: Praha, 1996.

Skalková, J.: Obecná pedagogika. ISV: Praha, 1999.

Slavík, J.: Hodnocení v současné škole. (Východiska a nové metody v praxi). Praha: Portál 1999.

Vzdělávací programy: Základní škola, Obecná škola, Národní škola

Národní program rozvoje vzdělávání (Bílá kniha)

Státní program EVVO

Učebnice přírodopisu pro základní školy

Učebnice biologie pro střední školy

Poslední úprava: Rajsiglová Ina, RNDr., Ph.D. (09.12.2015)
Požadavky ke zkoušce

1. 1 absence; pokud výuka běží turnusově pak dle upřesnění na začátku kurzu

2. navrhnout a předvést (v rámci mikrovyučování) 1 námět ke zvolenému tématu pro výuku biologie na SŠ (a jeho úprava pro přírodopis na ZŠ) - a to v předepsané podobě, kterou obdržíte

3. navrhnout 1 námět ke zvolenému tématu pro výuku biologie na SŠ (a jeho úprava pro přírodopis na ZŠ) - a to v předepsané podobě, kterou obdržíte

3. kooperace a skupinová práce v rámci předváděných aktivit

Poslední úprava: Rajsiglová Ina, RNDr., Ph.D. (09.12.2015)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK