|
|
|
||
Cvičení je zaměřeno na seznámení se s možnostmi využití ICT ve škole, nejen při výuce biologie. Je orientováno především na
vlastní práci studentů, probíhá především distančně. Poslední úprava: Pinkr Tomáš, Mgr. (02.02.2016)
|
|
||
Poslední úprava: Pinkr Tomáš, Mgr. (02.02.2016)
|
|
||
Náplň předmětu je možné rozdělit do dvou skupin: zdroje informací a prezentace získaných informací.
Zdroje informací: Odborná (biologická) literatura: zdroje, vyhledávání Obrazový materiál: získávání, vyhledávání Výukové materiály: zdroje, vyhledávání
Prezentace získaných informací: Základy typografie, citace Práce s MS Word (včetně formátů odstavců, stylů, číslování, apod.- věci využitelné i ke studiu na PřF UK) Didaktické zásady při přípravě a práci s ICT (nejen)ve výuce Tvorba prezentací v MS PowerPoint Práce s interaktivní tabulí (vč. přípravy aktivity s využitím tabule)
Cvičení je kombinovaného charakteru. K většině témat je v prostředí Moodle studijní opora a následně i úkol, který má student vypracovat. Prezenčně se uskuteční cvičení zaměřená na: "Didaktické zásady při přípravě a práci s ICT (nejen)ve výuce" a "Práce s interaktivní tabulí". Samozřejmě je možné osobně konzultovat i úkoly z jiných témat.
Poslední úprava: Pinkr Tomáš, Mgr. (02.02.2016)
|