|
|
|
||
Předmět poskytuje prostor pro praktické využití didaktických dovedností při tvorbě programů zaměřených na podporu zdraví na základních i středních školách. Předmět poskytuje náměty pro vhodné zařazování učiva z oblasti "Člověk a zdraví" do tematických plánů středních škol. Studenti porovnávají strategii výchovy ke zdraví na ZŠ a SŠ, reflektují souvislou oborovou praxi na gymnáziích a SOŠ. Výstupem je komplexně zpracovaný projekt zaměřený na podporu zdraví na střední škole, zvláštní pozornost je věnována koncepci programů ochrany za mimořádných událostí na středních školách.
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2013)
|
|
||
Cílem předmětu je poskytnout prostor pro praktické využití didaktických dovedností při tvorbě programů zaměřených na podporu zdraví a prevenci společensky nežádoucích jevů u dětí a mládeže na základních i středních školách. Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2013)
|
|
||
CANFIELD, J.; SICCONE, F. Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře. Praha : Portál, 1998. 384 s. ISBN 80-7178-194-0 HERMOCHOVÁ, S. Hry pro život: I. a II. Praha : Portál, 1994. 174 s. ,146 s. ISBN 80-85282-79-. ISBN 80-85282-80-1 HOPPE, S.; HOPPE, H.; KRABEL, J. Sociálně psychologické hry pro dospívající. Praha : Portál, 2001. 197 s. ISBN 80-7178-434-6 LINHART, P. aj. Ochrana člověka za mimořádných událostí - pro střední školy. Praha : Fortuna, 2003. 93 s. ISBN 80-7168-869-X MARÁDOVÁ, E. Zdravý životní styl - ediční řada učebnic. Praha : Fortuna, 1999 - 2003. MARÁDOVÁ, E. Školní vzdělávací program. Výchova ke zdraví. Praha : Fortuna, 2006. Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2013)
|
|
||
Požadavky k zápočtu: - aktivní účast ve výuce - prezentace zadané seminární práce - správně vypracovaný projekt výuky Zkoušká má písemnou a ústní část. Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2013)
|
|
||
1. Implementace podpory zdraví do školního kurikula na gymnáziích a středních odborných školách. 2. Konkretizace očekávaných výstupů, metodika tvorby projektů výuky. 4. Příprava výuky pro jednotlivé vyučovací hodiny na SŠ, specifika přístupů na ZŠ a SŠ. 5. Ověření projektů výuky v praxi. 6. Vlastní pojetí výuky, sebereflexe. Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2013)
|