Metodika a didaktika školy pro slabozraké - ORSP18802
|
|
|
||
Psychologie školního dítěte, problematika zrakově postižených dětí při vstupu do škol, příčiny zrakových vad u slabozrakých dětí, čtení, psaní, jazyková a literární výchova slabozrakých, užití speciálních metodik dle aprobačního předmětu, základní metodické pokyny pro práci s dětmi se zbytky zraku, principy zrakové hygieny, zraková terapie. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.03.2013)
|
|
||
Požár, L.: Školská integrácia detí a mládeze s poruchami zraku.Bratislava, UK 1996. Přinosilová, D.: Vybrané okruhy speciálně pedagogické diagnostiky a využití v praxi. Brno, MU 1997. Řehůřek,J: Oční onemocnění v dětském věku. In kompendium očního lékařství, Praha, Grada 1997. Vágnerová, M: Oftalmopsychologie dětského věku. Praha, UK Karolinum 1995. Vítková, M (ed).: Možnosti reedukace zraku u dětí s kombinovaným postižením.Paido, Brno, 1999. Vítková, M (ed).Integrativní školní /speciální) pedagogika. Brno, MSD, 2003. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.03.2013)
|