|
|
|
||
Zákonitosti a specifičnost výchovně vzdělávacího procesu na základních a speciálních školách pro žáky s mentální retardací. Humanistické pojetí výchovy a vzdělávání žáků s mentálním postižením. Dítě, žák, učitel, rodič a jejich vzájemná komunikace.Výchovně vzdělávací programy. Rámcové vzdělávací programy a školní vzdělávací programy. Edukační realita. Kurikulum.Klasifikace a hodnocení. Žák: subjekt edukace. Škola jako edukační instituce.Osobnost učitele - psychopeda. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2013)
|
|
||
Zákon č.561/ 2004 Sb. Zákon o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání - (Školský zákon) Zákon č. 562 /2004 Sb. Zákon, kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím školského zákona Zákon č. 563/2004 Sb. Zákon o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů Zákon č. 564/1990 Sb. - O státní správě a samosprávě ve školství Vyhláška MŠMT ČR č. 73 / 2005 Sb. O vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných Černá, M: a kol: Kapitoly z psychopedie, Praha, UK 1995 Kovaliková, S.: Integrovaná tematická výuka, Kroměříž, Spirála 1995 Mareš, J., Křivohlavý, J,: Komunikace ve škole, MU, Brno 1995 Muller, O.: Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami, Olomouc, UP 2001 kol. autorů NEMES: Jak měnit a rozvíjet vlastní školu, Agentura Strom, Praha 1995 Petty,G.: Moderní vyučování, Praha, Portál 1996 Průcha, J.: Moderní pedagogika, Praha, Portál 1997 Slavík, J.: Hodnocení v současné škole, Praha, Portál 1999Švarcová, I.: Mentální retardace, Praha, Portál 2000 Valenta, M., Muller, O.: Psychopedie. Parta. Praha 2004. ISBN 80-7320-063-5 Vítková, M. a kol.: Integrativní speciální pedagogika, Integrace školní a sociální. Paido, Brno 2004. ISBN 80-7315-071-9 Vítková, M. a kol.: Integrativní speciální pedagogika,Brno, Paido 1998 Ward A.: Nový pohled (Mental HAndicap Law for Eastern Europe) Praha, SZOZP 1995 Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2013)
|