PředmětyPředměty(verze: 957)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Tvorba indicivuálně vzdělávacích plánů - ORSP18210
Anglický název: Indiuvidual Educational Plans
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010 do 2018
Semestr: zimní
E-Kredity: 0
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/0, KZ [HS]
Rozsah za akademický rok: 20 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (35)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Cílem kurzu je základní orientace v problematice tvorby individuálních vzdělávacích plánů pro žáky, studenty i osoby se speciálně vzdělávacími potřebami a pro žáky, studenty mimořádně nadané. Důraz je kladen na schopnosti a dovednosti posluchačů vytvářet individuální vzdělávací programy. Základní terminologie. Vybrané předpisy vztahující se k dané problematice. Zkušenosti ze zahraničí. Vlastní tvorba a rozbory individuálních vzdělávacích plánů.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2013)
Literatura

Kaprálek,K. Bělecký,Z. Jak napsat a používat individuální vzdělávací program. Praha. Portál 2004.

Mertin,M. Individuální vzdělávací program. Praha. Portál 1995.

Biehler,R.F.,Snowman,J.: Psychology Applied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990

Wiederholt,J.L.,Hammill,D.D.,Brown,V.L.: The Resource Teacher. Quide to Efeective Practices. Allyn and Bacon, 1983.

Rámcový vzdělávací program pro základní školu- příloha upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením.Rámcový vzdělávací program pro základní školu speciální.

Zákony a vyhlášky MŠMT ČR

Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2013)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK