Informační a komunikační technologie pro SpPg - ORSP18002
|
|
|
||
Zlepšení dovedností studujících ve využití informačních komunikačních technologií, (speciálních vzdělávacích i všeobecně uživatelských programů) pro práci učitele - speciálního pedagoga.
Role médií při dorozumívání člověka. Pedagogické aspekty působení multimédií, optimalizace jejich použití. Přednosti a nevýhody práce s multimédii, volba přiměřených prostředků, zásady pro práci s textem, barvami, grafickými prvky a dynamickým obrazem. problémy komunikace a zpětné vazby. Studenti mají prokázat dovednost didaktickou a metodickou a to vytvořením materiálu pro vybrané téma výuky nebo výcviku či vhodného zaměstnání pro konkrétního klienta nebo skupinu klientů se speciálními potřebami.
(Uživatelské ovládání operačního systému a základních programových aplikací je předpokladem.)
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.03.2013)
|
|
||
Hrubý,J.: Počítačová typografie nejen pro neslyšící. Praha: FRPSP 2003 Kapounová,J., Kostolányová,K.,Nagyová,I.: Multimédia v práci učitele. Ostrava: Ostravská univerzita, 2004 Mašek,J.: Audiovizuální komunikace výukových medií. Plzeň: Západočeská univerzita, 2002 Ohlídková,B., Mlčková,M.: Pedagogické aspekty e-learning, závislost na prostředcích informačních a komunikačních technologií. Žilina: Žilinská universita, 2005 Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.03.2013)
|