|
|
|
||
Experimentace a hra, definice hry, dělení her, hra a její funkce, hra ve vývoji lidstva, hra jako prostředek výchovy, vývoj experimentace a hry intaktního dítěte v kojeneckém, batolecím a předškolním věku, hra dítěte s postižením (zrakovým, sluchovým, mentálním), hračka jako prostředek reedukace a kompenzace, učení a hra, okolnosti hry dětí se zdravotním postižením, individuální a skupinová hra, sourozenec ve hře, funkční a činnostní typ hry, konstrukční nebo realistický typ hry, iluzivní typ hry, úkolové hry Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.02.2010)
|
|
||
DOSTÁL, A. M.; OPRAVILOVÁ, E. Úvod do předškolní pedagogiky. Praha: SPN, 1985. CHVÁTALOVÁ, H. Jak se žije dětem s postižením. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-588-1. JÍLKOVÁ, I. Stručný nástin vývoje dítěte s těžkým zrakovým postižením. In Raná péče pro rodiny s dětmi se zrakovým a kombinovaným postižením: Vybrané příspěvky z kurzu "Poradce rané péče". Praha: Středisko rané péče, 1998. ISBN 80-238-3267-0. KEBLOVÁ, A. Integrované vzdělávání dětí se zrakovým postižením. Praha: Septima, 1996. ISBN 80-85801-65-5. KOMENSKÝ, J. A. Informatorium školy mateřské. Praha: Kalich, 1992. ISBN 80-7017-492-7. KUDELOVÁ, I.; KVĚTOŇOVÁ,L. Malé dítě s těžkým poškozením zraku. Brno: Paido, 1996. ISBN 80-85931-24-9. ŠULOVÁ, L. A KOL. Problémové dítě a hra. Praha: Raabe, 2004. ISBN 80-86307-15-8. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.02.2010)
|