Oborová praxe studentů ZSV sestává z didaktické přípravy na hodiny, které studenti odučí. Tato didaktická příprava bude
písemně zpracována v podobě tematického plánu včetně popisu interaktivních metod relevantních pro dané téma a v
hodině využitých. Po své výuce tyto tematické plány studenti doplní o zpracování reflexe, obsahující jak didaktickou
evaluaci, tak sebereflexivní zpětnovazební zhodnocení. Tato jejich reflexe bude prezentována a diskutována v
didaktických seminářích následujících po praxi a měla by se stát součástí oborově didaktického portfolia studentů.
Didaktické i reflektované výstupy z oborové praxe musí být v souladu s nárokovanými znalostmi, dovednostmi a
kompetencemi podle RVP.
Bližší aktualizované informace naleznete na stánkách katedry: http://kovf.pedf.cuni.cz/oborova-praxe
Poslední úprava: Zicha Zbyněk, Mgr., Ph.D. (05.09.2017)
The teaching practice of students of social science comprises of methodological planning of lessons that will be put into
practice by the students. The lesson plans are to form a syllabus which will also include the description of relevant
interactive methods used in the lessons. After the end of the placement students will amend the syllabus by evaluation that
will comprise of methodological evaluation and a self-reflective feedback. This self-evaluation will be presented to and
discussed with other students in methodological seminars following the placement. The evaluation should become a part of
students? methodological portfolio. Both outcomes (methodological, reflective) of the teaching practice must be in line with
expected level of knowledge, abilities and competence as declared by the RVP (the Czech national curriculum).
Poslední úprava: STRACENY/PEDF.CUNI.CZ (03.04.2009)