|
|
|
||
Cílem předmětu je upozornit studenty na potřeby dětí a žáků a proto vytvářet podmínky pro možnost zařazení pohybových
aktivit a programů do režimu školy v konkrétních lokalitách.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2009)
|
|
||
Naučit studenty komplexně vnímat školní prostředí ve vztahu k udržování a rozvíjení zdraví žáků i pedagogů.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2009)
|
|
||
Bengel,J., Strittmatter,R., Willmann,H. What keeps people healthy? Cologne: Federal centre for health and education. 1999. Krejčí,M., Baumeltová,M. Týden zdraví ve škole. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2001. www.gesundestadt.de www.movingschool.de Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2009)
|
|
||
Škola a její okolí by měly být místem pro život a nabízet podmínky pro zdravý způsob života, jehož součástí je pohyb. Důležité jsou podmínky, které pohyb v každodenním životě umožňují a podporují. Pohyb je důležitý především v dětském věku. Pro děti a mládež ve školách je proto třeba vytvářet tyto podmínky přímo ve škole či v jejím nejbližším okolí. Cílem předmětu je upozornit studenty na tyto potřeby a na možnosti vytvářet dobré podmínky v konkrétních lokalitách. Obsahem předmětu jsou teoretické informace propojené s praktickými činnostmi, s analýzou podmínek pro pohybové činnosti v konkrétní oblasti, získávání informací o potřebách dětí a mládeže a návrhy konkrétních řešení. Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2009)
|