PředmětyPředměty(verze: 957)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Vytváření podmínek pro pohybové aktivity - ON2320102
Anglický název: MAKING CONDITIONS FOR MOTOR ACTIVITIES
Zajišťuje: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010 do 2013
Semestr: zimní
E-Kredity: 1
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:1/0, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (999)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Cílem předmětu je upozornit studenty na potřeby dětí a žáků a proto vytvářet podmínky pro možnost zařazení pohybových aktivit a programů do režimu školy v konkrétních lokalitách.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2009)
Cíl předmětu -

Naučit studenty komplexně vnímat školní prostředí ve vztahu k udržování a rozvíjení zdraví žáků i pedagogů.

Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2009)
Literatura

Bengel,J., Strittmatter,R., Willmann,H. What keeps people healthy? Cologne: Federal centre for health and education. 1999.

Krejčí,M., Baumeltová,M. Týden zdraví ve škole. České Budějovice: Jihočeská univerzita

v Českých Budějovicích, 2001.

www.gesundestadt.de

www.movingschool.de

Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2009)
Sylabus -

Škola a její okolí by měly být místem pro život a nabízet podmínky pro zdravý způsob života, jehož součástí je pohyb. Důležité jsou podmínky, které pohyb v každodenním životě umožňují a podporují. Pohyb je důležitý především v dětském věku. Pro děti a mládež ve školách je proto třeba vytvářet tyto podmínky přímo ve škole či v jejím nejbližším okolí. Cílem předmětu je upozornit studenty na tyto potřeby a na možnosti vytvářet dobré podmínky v konkrétních lokalitách. Obsahem předmětu jsou teoretické informace propojené s praktickými činnostmi, s analýzou podmínek pro pohybové činnosti v konkrétní oblasti, získávání informací o potřebách dětí a mládeže a návrhy konkrétních řešení.

Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2009)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK