|
|
|
||
Cílem předmětu je pomocí konkrétních činností pochopit a umět využívat v pedagogickém procesu psychomotorické propojení.
Obsahem předmětu jsou konkrétní praktické činnosti, které se vztahují k rozvoji vnímání, kognitivních funkcí a emocí,
ovládání materiálního prostředí a budování sociálních vztahů.
Poslední úprava: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.11.2012)
|
|
||
Zprostředkovat poznání propojení pohybových činností s psychikou a sociálními kontakty. Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2009)
|
|
||
Adamírová,J. Zdravá a zábavná výchova pohybem. Praha: Unie zdravotní tělesné výchovy, Česká asociace Sport pro všechny, 1995. Hermová,S. Psychomotorické hry. Praha: Portál, 1991. Dvořáková,H. Základní motorika. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2001. Dvořáková,H. Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte. Praha: Portál, 2002.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2009)
|
|
||
Psychomotorické aktivity vycházejí z holistického pojetí člověka - jednoty těla, duše a vědomí a využívají úzkého propojení poznávání a prožívání s pohybem a následně s vývojem kompetencí a chování jednotlivce v psychosociálním kontextu. Pomocí konkrétních činností budou studenti vedeni k pochopení vztahu pohybových činností k rozvoji vnímání, kognitivních funkcí a emocí, ovládání materiálního prostředí a budování sociálních vztahů. Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (21.10.2009)
|