|
|
|
||
Praktické aspekty edukačního procesu v TV. Zaměření na konkrétní didaktické situace ve školní
TV. Praktické samostatné výstupy a jejich rozbor.
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2009)
|
|
||
Propojit teoretické znalosti a praktické dovednosti v realizaci edukačního procesu v TV. Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2009)
|
|
||
Rychtecký,A., Fialová,L. Didaktika školní tělesné výchovy. Praha: UK, 1998. Mazal,F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex, 2000. Rámcový program základního vzdělávání Rámcový program pro gymnaziální vzdělávání. Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2012)
|
|
||
Efektivita TV procesu - kritéria hodnocení, podmínky edukace ve školní tělesné výchově, školské dokumenty, charakteristika plánování v tělesné výchově, aplikace teorií a poznatků v didaktických situacích, praktické vedení a rozbory typologicky odlišných vyučovacích jednotek, posílení subjektivní role žáka, pojetí hodnocení v tělesné výchově. Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2009)
|
|
||
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (04.11.2013)
|