Výběrový prohlubující kurz - var. B - ON2318192
|
|
|
||
Bilingvismus, multilingvismus
- charakteristiky a hodnocení jevů v řečovém vývoji dítěte s a bez postižení sluchu. Otázky přítomnosti vrozených systémů podmiňujících vývoj řečové praxe u prelingválně neslyšících nebo dvojjazyčně vychovávaných dětí.Vztah a souvislosti mezi vývojem řeči a myšlení v podmínkách bilingvní výchovy. Bilingvní vývoj z hlediska psychologické a speciálně pedagogické diagnostiky. Diferenciace a způsoby osvojování řečových segmentů, cesta k bezchybné realizaci řeči bilingvně vedených dětí. Možnosti škol a pedagogů v podpoře bilingvního žáka. Pravidla komplementarity a posloupnosti v rozvoji jazykových dovedností bilingvních žáků.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2010)
|
|
||
BARTOŇOVÁ,M.: Strategie a přístupy k efektivnějšímu vzdělávání romského etnika.In: Integrativní školní (speciální) pedagogika. Základy, teorie, praxe.Brno: MSD, 2003. ISBN 80-214-2359-5 BIALYSTOK,E.: Effects ofBilingualism and Biliteracy on Children´s Emerging concepts of Print. YorkUniversity in Developmental Psychology, Vol. 33, No.3 HARDING,E. RILEY,P.: The Bilingual Family: A Handbook for Parents. Cambridge: Cambridge University Press, 1986 JABŮREK,J.: Bilingvální vzdělávání neslyšících. Praha: Septima, 1998. ISBN 80-7216-052-4 MUHIC´,J.: Interkulturní poradenství 2004. Praha: IPPP ČR,2004 Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (05.03.2010)
|