|
|
|
||
Úvod do kurzu - terminologie: IVP, vnitřní individualizace, jedinečnost individua a podpora jeho možností.. Legislativní opora pro individualizaci vyučování a tvorbu individuálních vzdělávacích plánů. Individuálně vzdělávací plán - struktura, obsahové a časové schéma, varianty, průběžná evaluace a hodnocení, přizpůsobení plánu změnám. Individuální vzdělávací plány krátkodobé a dlouhodobé. Zkušenosti ze zahraničí. Typy individuálně vzdělávacích plánů. Zásady pro vypracování individuálně vzdělávacích plánů. Posuzovací škály. Ukázky individuálně vzdělávacích plánů a jejich rozbor a komparace. Samostatná příprava individuálně vzdělávacích plánů. Rodič jako člen týmu a spolutvůrce plánu. Externí konzultanti a poradci.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.02.2010)
|
|
||
BIEHLER, R.F. , SNOWMAN, J. Psychology Applied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990 DITTRICH, P. Pedagogicko psychologická diagnostika. Praha, 1993 HOLT, J. Proč děti neprospívají. Praha, 1994 HELMS, W. Lépe motivovat - méně se rozčilovat. Praha : Portál, 1996. KOVALIKOVÁ S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž : Spirála, 1995 KRET, E. Učíme (se) jinak. Praha : Portál, 1996. MERTIN M. Individuální vzdělávací program. Praha : Portál, 1995 PETTY, Q. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996 PREKOPOVÁ J., SCHWEIZEROVÁ, CH. Neklidné dítě. Praha : Portál, 1994. ŠVANCAROVÁ D. Podklady pro vypracování individuálního vzdělávacího programu. Institut ped.-psych. poradenství ČR : Praha1994 WIEDERHOLT, J. L., HAMMILL, D.D., BROWN, V.L. The Resource Teacher.Quide to Efeective Practices. Allyn and Bacon, 1983. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.02.2010)
|