|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s různými způsoby implementace podpory zdraví do školního kurikula dle rámcových vzdělávacích programů pro základní, gymnaziální a středoškolské vzdělávání a rozvíjet kompetence posluchačů v oblasti přípravy a realizace programů podpory zdraví na školách.
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.12.2012)
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit studenty s různými způsoby implementace podpory zdraví do školního kurikula dle rámcových vzdělávacích programů Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.12.2012)
|
|
||
Rámcový program pro základní vzdělávání (v platném znění). Dostupné z www.vuppraha.cz Rámcový program pro gymnaziální vzdělávání (v platném znění). Dostupné z www.vuppraha.cz Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů. Dostupné z www.vuppraha.cz MARÁDOVÁ, E. Rodinná výchova - ediční řada učebnic. Praha : Fortuna, 2000 - 2003. MARÁDOVÁ, E. Výchova ke zdraví: školní vzdělávací program: metodická příručka pro 6. - 9. ročník základní školy. Praha : Fortuna, 2006. 45 s. ISBN 80-7168-973-4 Interaktivní učebnice zahrnující problematiku výchovy ke zdraví. RVP Metodický portál. Dostupné z http://rvp.cz/ Vybrané školní vzdělávací programy základních a středních škol. Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2010)
|
|
||
Seminární práce a její obhajoba Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.12.2012)
|
|
||
1. Naplňování očekávaných výstupů v oblasti podpory zdraví v praxi škol (analýza zveřejněných ŠVP). 2. Škola podporující zdraví, materiální i sociální podmínky, kooperace ve výuce a atmosféra otevřeného partnerství. 3.Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce výchovy ke zdraví (příprava multimediálních pomůcek). 4. Prezentace seminárních úkolů s využitím interaktivní tabule.
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2010)
|