|
|
|
||
Prohloubit orientaci studentů v současných inovačních trendech ve výuce cizích jazyků s hlavním zaměřením na
humanizaci výuky, charakteristiku různých typů alternativních metod, rozvoj autonomního učení, využití moderních
informačních technologií ve výuce cizích jazyků a na metody práce při výuce dětí se specifickými vzdělávacími potřebami.
Rozvíjet u studentů dovednosti spojené s aplikací uvedených poznatků při řízení výuky cizích jazyků.
Obsah kurzu: Charakteristika didaktiky cizích jazyků na přelomu století. Vývojové proměny komunikativní orientace
vyučování cizím jazykům. Současné pojetí komunikativní kompetence a jejích komponentů. Sociokulturní aspekty
vyučování cizím jazykům.Vztahy mezi učební a reálnou cizojazyčnou komunikací. Obrat k osobnosti žáka a soudobé pojetí
úlohy učitele při vyučování cizím jazykům. Humanizační tendence vyučování cizím jazykům, uplatnění didaktických her.
Alternativní koncepce a intenzívní metody vyučování cizím jazykům.
Poslední úprava: LIPTAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.04.2009)
|
|
||
Prohloubit orientaci studentů v současných inovačních trendech ve výuce cizích jazyků s hlavním zaměřením na humanizaci výuky, charakteristiku různých typů alternativních metod, rozvoj autonomního učení, využití moderních informačních technologií ve výuce cizích jazyků a na metody práce při výuce dětí se specifickými vzdělávacími potřebami. Rozvíjet u studentů dovednosti spojené s aplikací uvedených poznatků při řízení výuky cizích jazyků.
Poslední úprava: LIPTAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.04.2009)
|
|
||
AКИШИНА, А.А., О.Е. Каган. Учимся учить. Москва : Русский язык, 2010. JELĺNEK, S. a kol. Metodické problémy vyučování cizím jazykům. Praha: SPN, 1976.
Poslední úprava: Konečný Jakub, PhDr., Ph.D. (29.01.2016)
|
|
||
Charakteristika didaktiky cizích jazyků na přelomu století. Vývojové proměny komunikativní orientace vyučování cizím jazykům. Současné pojetí komunikativní kompetence a jejích komponentů. Sociokulturní aspekty vyučování cizím jazykům.Vztahy mezi učební a reálnou cizojazyčnou komunikací. Obrat k osobnosti žáka a soudobé pojetí úlohy učitele při vyučování cizím jazykům. Humanizační tendence vyučování cizím jazykům, uplatnění didaktických her. Alternativní koncepce a intenzívní metody vyučování cizím jazykům.
Poslední úprava: LIPTAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.04.2009)
|
|
||
Požadavky ke splnění předmětu Lingvodidaktický seminář
Poslední úprava: Liptáková Zuzana, PaedDr., Ph.D. (04.02.2019)
|