|
|
|
||
Předmět se skládá ze dvou fází. V první fázi studenti plánují a následně realizují svou praxi ve vybraném zařízení zaměřeném na výchovu a/nebo vzdělávání. Vycházejí přitom z teoretických poznatků získaných během předešlého studia. Zpracovávají portfolio obsahující cíle jejich praxe, popis instituce a její srovnání s podobnými institucemi v zahraničí a detailní rozbor jejich činnosti. V druhé fázi vyučující i samotní studenti hodnotí činnost jednotlivých studentů na základě prezentací portfolií a formulují doporučení pro další pedagogické působení.
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
Studující využije dosavadních poznatků a dovedností k realizaci vlastní výuky, v průběhu observační části praxe ve škole zaznamená a analyzuje vzdělávací a výchovné situace, navrhuje alternativní způsoby řešení praktických situací, vše zaznamenává do portfolia, které je reflektováno. Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
ČAPEK, R. Pedagogická praxe pro studenty : (od hospitace k souvislé praxi). Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. NELEŠOVSKÁ, A., Svobodová, J. Pedagogická praxe : praktická příručka určená studentům prezenčního studia oboru učitelství pro 1. st. ZŠ. Olomouc : Univerzita Palackého, 2000. Pedagogická praxe : metodické pokyny. Plzeň : Západočeská univerzita, Pedagogická fakulta, 2000. PODLAHOVÁ, L. Pedagogická praxe : (průvodce pro současné studenty a budoucí učitele). Olomouc : Univerzita Palackého, 1998. Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (04.01.2018)
|
|
||
ZápočetOdevzdání portfolia v elektronické formě ve stanoveném termínu a (Powerpoint) prezentace výstupů z praxe na závěrečném semináři.
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (08.08.2019)
|
|
||
Poslední úprava: BLAZKOV/PEDF.CUNI.CZ (13.09.2012)
|