|
|
|
||
CLIL - Content and Language Integrated Learning (Integrace jazykové a odborné výuky) je vzdělávací přístup, při kterém jsou nejazykové obory vyučovány v cizím jazyce. Úvodní kurz určený pro budoucí učitele matematiky v cizím jazyce se zaměřuje na rozdíly v práci učitele při výuce v mateřském a v cizím jazyce. Je organizován formou e-learningového kurzu. Zahrnuje procvičování odborné terminologie, studium učebnic a autentických materiálů a analýzu vyučovacích hodin.
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (20.02.2010)
|
|
||
BARWELL,R. Uncrossable boundaries? A discourse analysis investigation of English as an Additional Language and the learning of mathematics. In: British Association for Applied Linguistics, 33rd Annual Meeting, Cambridge, 2000.
IRUJO,S. Teaching Bilingual Children. Beliefs and Behaviors. New York: Newbury House Teacher Development, Heinle and Heinle, 1998.
NOVOTNÁ, J., HOFMANNOVÁ, M. CLIL and Mathematics Education. In: Mathematics for Living. The Mathematics Education Into the 21st Century Project. A. Rogerson (ed.), Amman, Jordan, 2000, s. 226-230.
NOVOTNÁ, J., HADJ-MOUSSOVÁ,Z., HOFMANNOVÁ,M. Teacher training for CLIL - Competences of a CLIL teacher. In: Proceedings SEMT 01. Ed. J. Novotná, M. Hejný. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Praha: 2001, s. 122-126.
NOVOTNÁ, J., HOFMANNOVÁ, M. & PETROVÁ, J. Using Games in Teaching Mathematics through a Foreign Language. In CIEAEM 53, Mathematical Literacy in the Digital Era. Ghisetti e Corvi Editori, 2001, s.129-131.
PAVESI, M., BERTOCCHI, D., HOFMANNOVÁ,M., KAZIANKA, M. Insegnare in una lingua straniera. M.I.U.R. Milan, Italy: 2001. ISBN 88-900649-0-0.
Poslední úprava: NOVOTNAJ/PEDF.CUNI.CZ (20.02.2010)
|