|
|
|
||
Seminář se zaměřuje na některé aktuální aspekty lingvodidaktiky. Obsah je konkretizován podle potřeb a zájmu studentů,
např.: obecné otázky jazykové vzdělávací politiky, práce s pedagogickou dokumentací, multidisciplinární a transversální
přístupy k jazykovému vzdělávání, jazyková propedeutika, interkulturalita a multikulturalita v didaktice cizích jazyků.
Seminář navazuje na vybrané lingvistické disciplíny rozvíjením didaktických aplikací.
Poslední úprava: KLINKA/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2012)
|
|
||
CASTELLOTTI, V.; DE CARLO, M.: La formation des enseignants de langues. Paris: Hachette, 1995. CHODĚRA, R.; RIES, L. a kol.: Výuka cizích jazyků na prahu nového století I.,II. Ostrava: Ostravská Univerzita, 2000. CUQ, J.P.; GRUCA, I.: Cours de didactique du Français langue étrang?re et seconde. Grenoble: PUG, 2002. RIVENC, P.: Apprentissage d´une langue étrang?re/seconde. Bruxelles : De Boeck- Duculot, 2003. Poslední úprava: KLINKA/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2012)
|
|
||
Kurz bude od zimního semestru 2015 zaměřen na tvorbu didaktických materiálů pro praxe a otázky spojené s evaluací, včetně teoretické reflexe postupů. Studenti si vyzkouší a vzájemně okomentují cvičení pro úrovně A2-B1, v tradiční i multimediální/elektronické podobě. Seznámí se se základními zajímavymi texty reflektujícími jejich budoucí učitelskou praxi a pokusí se z nich vyvodit závěry pro oblast evaluace, práce s chybou, známkování, testování apod.
Požadavky ke splnění kurzu: Aktivní účast na seminářích a příprava na ně. Odevzdání portfolia se stanoveným počtem zpracovaných a okomentovaných cvičení a dalšími materiály dle pokynů vyučujícího.
Poslední úprava: KLINKA/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2016)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích a příprava na ně. Odevzdání portfolia se stanoveným počtem zpracovaných a okomentovaných cvičení a dalšími materiály dle pokynů vyučujícího. Poslední úprava: KLINKA/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2016)
|