|
|
|
||
Pokračování kurzu čtení s porozuměním I., vyhledávání příčin neporozumění textům, vliv ilustrací, obrazných pojmenování, vícevýznamových výroků,...
Poslední úprava: CHEJNOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.01.2013)
|
|
||
Šebesta, K.: Od jazyka ke komunikaci. Praha 1999. Hájková, E.: Komunikační činnosti a jejich cíle. Praha 2008. Chejnová, P.: Didaktické transformace pragmalingvistikých témat. Praha 2010. Pišlová,S.: Pojďme se učit. Praha 2011 Poslední úprava: CHEJNOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.02.2013)
|
|
||
Distanční plnění:
Čtení s porozuměním II
Vytvořit 4 pracovní listy pro žáky 2. stupně základní školy, či školy střední (vybrat jeden typ školy pro všechny listy). Každý pracovní list bude dále obsahovat metodický list pro učitele: cíle, pomůcky, cílová skupina (věk), popis průběhu, časová dotace. Vše, co bude učitel a žák potřebovat, je nutno přiložit. Každý pracovní list bude prezentovat aktivity rozvíjející jiný typ čtení, tj. čtení zážitkové, praktické, věcné a kritické. Teoretický rámec lze nastudovat např. v publikaci Karla Šebesty Od jazyka ke komunikaci, 1999. Portfolio s pracovními a metodickými listy i ostatními materiály je třeba odevzdat do konce dubna. Součástí splnění požadavků k zápočtu je i konzultace portfolia, na kterou je možno se dostavit nejdříve týden po jeho odevzdání. Zápočet je možno zapsat pouze do indexu i Erudia zároveň, a to do konce zkouškového období semestru, ve kterém kurz proběhl. Poslední úprava: CHEJNOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.02.2013)
|
|
||
plnění průběžných úkolů (analýzy textů různého typu, čtení odborných publikací, diskuse, příprava cvičení) seminární práce - analýza textu a její didaktická aplikace
Práci je nutno odevzdat do ukončení výuky v daném semestru. Zápočet lze zapsat pouze do SIS a indexu zároveň, a to do konce zkouškového období v semestru, kdy kurz proběhl. Poslední úprava: CHEJNOVA/PEDF.CUNI.CZ (14.01.2013)
|