V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu. |
|
|
|
||
Metody a strategie výuky I je volitelný kurz. Účastnici v něm získají vhled do metodologie výuky angličtiny jako cizího jazyka. Obsah zahrnuje následující metody: Gramaticko-překladová, Přímá, Audio-lingvální, "Tichý způsob", Sugestopedie, Výuka cizího jazyka v komunitě, Komunikativní přístup a různé formy integrace cizího jazyka s nejazykovým učivem. Studenti se seznámí se základními principy daných metod, jejich charakteristickými rysy a typickými strategiemi výuky jak v teoretické, tak praktické rovině. Požaduje se aktivní účast ve vrstevnickém vyučování.
Poslední úprava: HOFMANNO/PEDF.CUNI.CZ (29.01.2013)
|
|
||
BARWELL,R. Uncrossable boundaries? A discourse analysis investigation of English as an Additional Language and the learning of mathematics. In: British Association for Applied Linguistics, 33rd Annual Meeting, Cambridge, 2000. IRUJO,S. Teaching Bilingual Children. Beliefs and Behaviors. New York: Newbury House Teacher Development, Heinle and Heinle, 1998. NOVOTNÁ, J., HOFMANNOVÁ, M. CLIL and Mathematics Education. In: Mathematics for Living. The Mathematics Education Into the 21st Century Project. A. Rogerson (ed.), Amman, Jordan, 2000, s. 226-230. NOVOTNÁ, J., HADJ-MOUSSOVÁ,Z., HOFMANNOVÁ,M. Teacher training for CLIL - Competences of a CLIL teacher. In: Proceedings SEMT 01. Ed. J. Novotná, M. Hejný. Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Praha: 2001, s. 122-126. NOVOTNÁ, J., HOFMANNOVÁ, M. & PETROVÁ, J. Using Games in Teaching Mathematics through a Foreign Language. In CIEAEM 53, Mathematical Literacy in the Digital Era. Ghisetti e Corvi Editori, 2001, s.129-131. PAVESI, M., BERTOCCHI, D., HOFMANNOVÁ,M., KAZIANKA, M. Insegnare in una lingua straniera. M.I.U.R. Milan, Italy: 2001. ISBN 88-900649-0-0.
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.07.2011)
|
|
||
Metody a strategie I. Sylabus.
1. Communicative Approach (CA) - analysis of a video-recorded lesson 2. CA: Learning Strategies 3. Second Language Acquisition (SLA) 4. Optimal Conditions for SLA 5. Stages of SLA 6. CA: Teaching Strategies. Peer Teaching 7. Teaching with Foreign Languages - analysis of video-recorded lessons 8. Bilingual Teaching Approaches 9. Cognitivism 10. Multimodal Learning and Teaching 11. Peer Teaching 12. Peer Teaching Poslední úprava: HOFMANNO/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
|