|
|
|
||
Kurs navazuje na CLIL I a pokračuje v rozvíjení základních profesionálních dovedností budoucích učitelů CLIL
doplňováním slovní zásoby a studiem lingvistických, sociálních, kulturních a psychologických aspektů CLIL. Rozšiřuje
znalosti a dovednosti z metodologie vyučování o specifické rysy související s CLIL včetně interaktivních a kooperativních
způsobů práce se žáky. Semináře zahrnují mimo jiné vypracování přípravy výukové jednotky a její realizaci formou
vrstevnického vyučování. (Na tomto interdisciplinárním kurzu naše katedra spolupracuje s katedrou matematiky.)
Poslední úprava: JANCOVI/PEDF.CUNI.CZ (30.04.2009)
|
|
||
BEN-ZEEV, S. The Influence of Bilingualism on Cognitive Strategy and Cognitive Development. In: Child Development, 1997, č.48, s.1009-1018. CLINE,T., SHAMSI,T. The Assessment of learning difficulties in literacy among children learning English as an additional language. Research brief. Language needs or special needs? Bedfordshire: University of Luton, Department of Psychology, 2000, č.184. COOK, V. Second Language Learning and Teaching. London: Edward Arnold. 1992. GARDELLA, F. & TONG, V. Implications of Language Development in the Learning of Mathematics. In: Hejný, M. & Novotná,J. (eds.), Proceedings SEMT 99. Prague: Charles University, Faculty of Education, 1999, s.129-133. GONZALES, V. Language and cognitive development in second language learning. Boston: Allyn and Bacon, 1999. HOFMANNOVÁ, M., Novotná, J. & Pípalová, R. Assessment approaches to teaching mathematics in English as a foreign language (Czech experience). International CLIL Research Journal. Vol. 1, 2008, p. 21-36. 2.1.2009 http://www.icrj.eu. PAIVIO, A. & LAMBERT, W. Dual Coding and Bilingual Memory. Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior, 1981, č. 34, s. 390-401. Poslední úprava: JANCOVI/PEDF.CUNI.CZ (30.04.2009)
|