|
|
|
||
Hlavním cílem tohoto předmětu je umožnit studentům základní orientaci v oboru, vybavit je tak, aby byli schopni vést poučeně dramaticko výchovné aktivity v mimoškolní práci, a především je připravit na tvůrčí práci s dětmi na divadelním nebo přednesovému tvaru.
Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (05.11.2009)
|
|
||
BLÁHOVÁ, K. Uvedení do systému školní dramatiky. Praha: ARTAMA, 1996. BUDÍNSKÁ, H. Hry pro šest smyslů. Praha: ARTAMA, 2004 - 6., upr. vyd. DISMAN, M. Receptář dramatické výchovy. Praha: SPN, 1976 a další vydání MACHKOVÁ, E. Úvod do studia dramatické výchovy. Praha: ARTAMA-STD, 1998. MLEJNEK, J. Dětská tvořivá hra. Praha: ARTAMA-STD, 1997. ULRYCHOVÁ, I., GREGOROVÁ,V., ŠVEJDOVÁ, H. Hrajeme si s pohádkami. Praha: Portál, 2000. WAY, B., Rozvoj osobnosti dramatickou improvizací. Praha: ISV nakladatelství, 1996. Časopis Tvořivá dramatika, vydává ARTAMA ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU a STD, Praha KOŤÁTKOVÁ, S., PROVAZNÍK, J., BLÁHOVÁ, K. a kol. Vybrané kapitoly z dramatické výchovy. Praha: Karolinum, 1998. MLEJNEK, J. Dětská tvořivá hra. Praha: ARTAMA-STD, 1997. MORGANOVÁ, N., SAXTONOVÁ, J.Vyučování dramatu. Hlava plná nápadů. Praha: STD, 2001. PALARČÍKOVÁ, A. Tygr v oku aneb O tvorbě inscenace s dětmi a mládeží. Praha: STD-SADAS, 2001. SLAVÍK, M. Cesta k divadelnímu tvaru s dětským kolektivem. Praha: ARTAMA, 1996. Časopis Tvořivá dramatika, vydává ARTAMA ve spolupráci s katedrou výchovné dramatiky DAMU a STD, Praha Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (05.11.2009)
|