Předmět volně navazuje na modul věnovaný informačním technologiím v univerzitním základu, který studenti absolvují v 1.
semestru a po jehož absolvování by měl každý být schopen bez větších problémů pracovat s technologiemi. Tento návazný
předmět je proto zaměřen především na praktické využití technologií v aktivitách majících pozitivní výchovný dopad a
přitom rozvíjejících a doplňujících školní výuku s důrazem na zájmovou volno-časovou náplň. Hlavním cílem je vybavit
budoucí vychovatele a vychovatelky adekvátními vědomostmi a dovednostmi, které zlepšují orientaci v oboru a budou jim
pomáhat podle potřeby volit nejvhodnější metodické postupy.
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.05.2009)
Literatura
JIROUŠKOVÁ, I.: Postup jednoduchých úprav obrázků v počítači pomocí grafického programu GIMP, Praha, ÚPRPŠ 2009
Portály zabývající se danou problematikou - např. Učitelský pomocník.
Poslední úprava: KAUCKY/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2012)
Sylabus
Postavení informační výchovy v současném světě, metodika informační výchovy - projekty, didaktické hry.
Praktické seznámení s dalšími vybranými programy, m.j. s programy pro úpravu digitálních fotografií.