Cíl: Připravit studenta na provázení a podporu znevýhodněných osob. Změnit kvalitu jeho vědomí, konkrétně, více uvědomovaný přístup k sobě samému, k znevýhodněným osobám s postižením a k osobám se speciálně vzdělávacími potřebami.
Reflexe ve směru dovnitř: 1.1. Reflexe sebezakotvující-vztahující se k prožitkům minulosti
1.2. Reflexe situační-v čase přítomném
1.3. Reflexe projektivní a kreativní
Reflexe ve směru vně: 2.1. Reflexe potřeb znevýhodněného jedince
2.2. Reflexe činností speciálního pedagoga
Poslední úprava: ZEMKOVA/PEDF.CUNI.CZ (28.01.2013)
Providing student to be able support persons with handicaps. Empower students self consciousness, sensitize students mindset to persons with handicaps and special needs. 1.1 Reflection of students experience, 1.2 of his/her actual situation, 1.3 reflection creative and projective.
2.1. Reflection of handicapped person needs 2.2 Reflection of special educator activities
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (29.01.2013)