|
|
|
||
Kvalitativní postižení v oblasti komunikace, formy a funkce komunikace, alternativní způsoby komunikace, pomůcky k vizualizaci. Kvalitativní postižení v oblasti sociálních vztahů, typické projevy sociálního chování dětí s autismem ve vztahu k sourozencům, vrstevníkům, rodičům, známým, neznámým lidem. Diagnostika poruch autistického spektra, screeningové metody. Psychoedukační profily, individuální hodnocení v jednotlivých vývojových oblastech, výchovně-vzdělávací strategie, možnosti rozvoje jednotlivých funkčních oblastí. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.03.2010)
|
|
||
GILLBERG, CH., PEETERS, T. Autismus - zdravotní a výchovné aspekty. Praha, Portál, 1998 HRDLIČKA, M.; KOMÁREK, V. Dětský artismus. Praha: Portál, 2004. JELÍNKOVÁ, M.; NETUŠIL, R. Autismus I., II., III. Praha: Institut pedagogicko- psychologického poradenství, 2000. JELÍNKOVÁ, M. Vzdělání a výchova dětí s autismem. Praha, Pedf UK, 2001 KREJČÍŘOVÁ, D. Autismus VII. - Diagnostika poruch autistického spektra. Praha: IPPP, 2003. NESNÍDALOVÁ, R. Extrémní osamělost. Praha, Portál, 1995 PEETERS, T. Autismus, od teorie k výchovně - vzdělávací intervenci. Praha: Scientia, 1998. PEETERS, T.; GILLBERG, Ch. Autismus - zdravotní a výchovné aspekty. Praha: Portál, 1998. SCHOPLER, E. Příběhy dětí s autismem. Praha, Portál, 1999 SCHOPLER, E., MESIBOV, G. Autistické chování. Praha, Portál, 1997 SCHOPLER, E., REICHLER, R., LANSINGOVÁ, M. Strategie a metody výuky dětí s autismem. Praha, Portál, 1998 Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (11.03.2010)
|