|
|
|
||
Studenti by se během rozsáhlé praxe ve škole měli seznámit především s různými pojetími výuky, s chodem a provozem školy, s učitelskou profesí a náplní práce učitele, s rolí učitele a žáka ve výchovném procesu a vzájemné interakci.
Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
|
|
||
Studující se během průběžné praxe ve škole seznámí s obecnými aspekty výuky jako interaktivního procesu mezi vyučováním a učením, s různými pojetími rolí učitele a žáka ve výchovně-vzdělávacím procesu, s učitelskou profesí a náplní práce učitele a s organizačním provozem školy. Prokáží schopnost teoreticky reflektovat psychologické, sociálně pedagogické a obecně didaktické aspekty vzdělávání a výchovy na 2. stupni základních škol a středních škol. Poslední úprava: Mojžíšová Jarmila, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Bendl, S., Kucharská, A. (Ed., 2008) Školní pedagogika a školní psychologie. Praha: PedF UK. Průvodce portfoliem pedagogicko-psychologické praxe (v LMS Moodle) Poslední úprava: Mojžíšová Jarmila, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
Pro udělení klasifikovaného zápočtu je nutná aktivní účast na reflexivních seminářích a odevzdání úkolů zadaných v portfoliu. Studující má na splnění podmínek zápočtu (zkoušky) celkem tři pokusy, z toho dva opravné Poslední úprava: Mojžíšová Jarmila, PhDr., Ph.D. (29.10.2019)
|
|
||
pozorování vyučovacích hodin i mimo aprobační obory reflektivní rozbory hodin s pedagogy fakulty, vyučujícími školy a se spolužáky besedy se zástupci vedení školy analýza školní dokumentace rozhovory s vyučujícími školy a žáky podle možností školy asistentské činnosti a další aktivity zpracování badatelských úkolů zadaných v souvisejících kurzech pedagogická reflexe pedagogické praxe a psychologická reflexe pedagogické praxe Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (22.12.2010)
|