PředmětyPředměty(verze: 962)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Pedagogická reflexe pedagogické praxe - OKNPP143
Anglický název: The pedagogical feedback of the teaching practice
Zajišťuje: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010 do 2011
Semestr: letní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, KZ [HS]
Rozsah za akademický rok: 6 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Garant: PhDr. Daniela Nováková, Ph.D.
Vyučující: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Kurz je úzce provázán s pedagogickou praxí. realizovanou na různých typech a stupních státních, soukromých a církevních škol a výchovných zařízení. V rámci seminářů budou zobecněny poznatky a zkušenosti získané v průběhu pedagogických rozborů realizovaných na fakultních školách.
Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
Cíl předmětu -

Naučit se teoreticky reflektovat sociálně pedagogické a obecně didaktické aspekty vzdělávání a výchovy na 2. stupni základních škol.

Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
Literatura

Literatura bude doporučena podle výběru volitelného úkolu.

Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (22.12.2010)
Požadavky ke zkoušce

Pro udělení klasifikovaného zápočtu je nutná aktivní účast na reflexích. Další požadavky sdělí jednotliví vyučující.

Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (22.12.2010)
Sylabus -

" Osobnost žáka, perspektivy jejího rozvoje, charakteristika žáka.

" Učitel, učitelská profese, sebereflexe studentů, sebeuvědomění a sebepojetí posluchačů vzhledem k nárokům

učitelské profese.

" Vzájemné vztahy učitelů a žáků

" Práce učitele s učivem.

" Technika plánování učitelské přípravy, příprava a plán hodiny.

" Projektování na různých úrovních práce učitele.

" Hodnocení žáka.

" Škola jako sociální skupina s výrazným vzdělávacím programem a pozitivním komunikativním prostředím

Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK