|
|
|
||
Výtvarné portfolio jako nástroj formativního hodnocení. Zásady třídění a archivace dětských výtvarných prací, dokumentace prostřednictvím ICT, zásady, formy a prostředky
prezentace pro odbornou i širší veřejnost. Digitální výtvarné portfolio, jeho struktura, význam, komunikace.
Poslední úprava: Novotná Magdalena, Mgr., Ph.D. (10.02.2022)
|
|
||
Položit základy pro a) účinné zveřejňování výsledků dětské výtvarné činnosti a vlastní pedagogické činnosti verbálními, obrazovými a dalšími účinnými prostředky, b) objasňování smyslu realizovaných výtvarných činností ve vztahu ke vzdělávacím záměrům c) vytváření materiálně technických podmínek pro realizaci dětských výtvarných aktivit v předškolním vzdělávání. Poslední úprava: Novotná Magdalena, Mgr., Ph.D. (10.02.2022)
|
|
||
Bourriaud, N. Postprodukce. Praha: Tranzit 2004. ISBN 80-903452-0-4 Havel, I. M. Didasko-učím. Praha: KANT 2003 Novotná, M. Fremlová, V. (2021) Neviditelní, kteří ukazují a vyprávějí. Praha: Výtvarná výchova 61 (1-2), s. 6-29 Poslední úprava: Novotná Magdalena, Mgr., Ph.D. (10.02.2022)
|
|
||
Zápočet bude udělen na základě průběžného plnění úkolů a zejména závěrečné prezentace vytvořeného portfolia/koncepce výstavy. Poslední úprava: Novotná Magdalena, Mgr., Ph.D. (10.02.2022)
|
|
||
1. úvod, organizace kurzu, představení vyučujících (MAgdalena Novotná, Michaela Kuříková) 2. návštěva výstavy, studium její koncepce 3. plánování výtvarných činností v návaznosti na zkušenosti z výstavy; diskuse; výběr dvou úkolů 4. tvorba 1, dokumentace tvorby 5. tvorba 2, dokumentace tvorby 6. samostatná příprava portfolia/výstavy, individuální konzultace 7. samostatná příprava portfolia/výstavy, individuální konzultace 8. závěrečná prezentace (MAgdalena Novotná, Michaela Kuříková) Poslední úprava: Novotná Magdalena, Mgr., Ph.D. (10.02.2022)
|
|
||
Zápočet bude udělen na základě průběžného plnění úkolů a zejména závěrečné prezentace vytvořeného portfolia/koncepce výstavy. Poslední úprava: Novotná Magdalena, Mgr., Ph.D. (10.02.2022)
|