|
|
|
||
Teorie a praxe z hlediska potřeb učitele MŠ. Tělesná kultura jako sociokulturní jev. Vývoj vybraných didaktických systémů
TV. Místo pohybu v životě jedince i společnosti. Pohyb a somatomentální vývoj osobnosti. Hypokineze a její důsledky.
Zdravotně orientovaná zdatnost. Tělesná cvičení jako prostředek a učivo. Motorické schopnosti a dovednosti. Tělesná
výchova, sport a pohybová rekreace a jejich funkce. Tělesná kultura, životní styl.
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (27.04.2010)
|
|
||
Hájek, J. Antropomotorika. Praha: UK PedF, 2001. Hodaň, B. Úvod do teorie tělesné kultury. Olomouc: UP, 2000. Hogenová, A. Kvalita života a tělesnost. Praha: Karolinum, 2001. Hrabinec, J. Prostor pro porozumění tělesné kultuře. In: Prostory porozumění - výchova umění, sport. Praha: UK PeDF., 2003, str. 56 - 62. Kosl, J., Štumbauer, J., Wajc, M. Vybrané kapitoly z dějin tělesné kultury I. - III. Praha: UK FTVS, 1999. Rýdl, M. Kapitoly z filosofie tělesné kultury. Praha: UK, 1993. Slepičková, I. Sport a volný čas. Praha: Karolinum, 2000. Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (27.04.2010)
|
|
||
Teorie a praxe z hlediska potřeb učitele MŠ. Tělesná kultura jako sociokulturní jev, její místo v kulturním vývoji lidstva a měnící se role v různých společensko-historických podmínkách. Vývoj vybraných didaktických systémů TV ve starověku, středověku a novověku. Místo pohybu v životě jedince i společnosti. Pohyb a somatomentální vývoj osobnosti - zejména v předškolním a mladším školním věku. Hypokineze a její důsledky. Zdravotně orientovaná zdatnost. Tělesná cvičení jako prostředek a učivo. Motorické schopnosti a dovednosti. Tělesná výchova, sport a pohybová rekreace a jejich funkce. Pohybová rekreace dětí. Tělesná kultura, životní styl a kultura života. Tělesná výkonnost a problematika sportu dětí předškolního a mladšího školního věku. Kinantropologie jako vědní obor.
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (27.04.2010)
|