|
|
|
||
Cílem studijního předmětu je seznámit studenty s informacemi a postupy souvisejícími s podnikáním v oblasti informačních technologií a v podnikání s využitím informačních technologií. Studenti se seznámí s různými podnikatelskými principy v oblasti informačních technologií, osvojí si základy manažerských funkcí podporovaných informačními technologiemi a prostřednictvím segmentace trhu pochopí možnosti Internetu jako prostředí podporující podnikání. Předmět je také zaměřen na principy a bezpečnost elektronického obchodování.
Poslední úprava: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2012)
|
|
||
KALA, J., PŘÁDKA, M. Elektronické bankovnictví. Computer Press, 2000. JANOUCH, V., 333 tipů pro internetový marketing. Brno : Computer press, 2011. POUR, J., Informační systémy a elektronické podnikání. Praha : Oeconomica, 2004. SEDLÁČEK, J., E - komerce, internetový a mobilní marketing od A do Z. Praha : BEN - technická literatura, 2006. STRAUSS, J., FROST, R., E-marketing. Upper Saddle River : Prentice hall, 2001. NONDEK, L., ŘENČOVÁ, L. Internet a jeho komerční využití. Praha : Grada Publishing, 2000. STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. Praha : Grada Publishing, 2000. SCULLEY, A., B2B internetová tržiště : revoluce v obchodování mezi firmami. Praha : Grada, 2001 DONÁT, J. e-Business pro manažery. Praha : Grada Publishing, 2000. GÁLA, L., POUR, J., ŠEDIVÁ, Z., Podniková informatika. 2. vydání. Praha : Grada, 2009. ISSACSON, W., Steve Jobs. Praha : Práh. 2011 KAHNEY, L.. Jak myslí Steve Jobs. Praha : ComputerPress. 2009. GALLO, C., Tajemství inovací Steva Jobse. Praha : ComputerPress. 2011 KOTLER, P., Moderní marketing. Praha : Grada Publishing. 2007. Poslední úprava: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2012)
|
|
||
Podnikání
Management
Struktura trhu v oblasti IT
Elektronické obchodování
Poslední úprava: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2012)
|