|
|
|
||
Předmět umožní získání základních poznatků z oblasti duševní hygieny, které se uplatňují především jako návod k řízení a ovlivňování sebe sama a vlastního prostředí. Předmět má prožitkový charakter.
Poslední úprava: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (08.09.2017)
|
|
||
Cílem předmětu je získání základních poznatků a dovedností z oblasti moderní psychohygieny. Poslední úprava: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (08.09.2017)
|
|
||
BEDRNOVÁ, E. aj. Duševní hygiena a sebeřízení pro vysokoškoláky a mladé manažery. 1. vyd. Praha : Fortuna, 1999. 157 s. ISBN 80-7168-681-6 HENNING, C.; KELLER, G. Antistresový program pro učitele: projevy, příčiny a způsoby překonání stresu z povolání. 1. vyd. Praha : Portál, 1996. 99 s. ISBN 80-7178-093-6 KŘIVOHLAVÝ, J. Jak zvládat stres. 1. vyd. Praha : Grada, 1994. 190 s. ISBN 80-7169-121-6 SVOBODA, M.; KREJČÍŘOVÁ, D.; VÁGNEROVÁ, M. Psychodiagnostika dětí a dospívajících. 1. vyd. Praha : Portál, 2001. 791 s. ISBN 80-7178-545-8 Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2010)
|
|
||
Zápočet bude udělen na základě aktivní účasti na seminářích a závěrečné sebezkušenostní reflexi.
Poslední úprava: Zvírotský Michal, PhDr., Ph.D. (08.09.2017)
|
|
||
1. Pojem a význam duševní hygieny. 2. Podmínky a zásady efektivní a zdravé životosprávy. 3. Zvládání psychické zátěže. 4. Možnosti předcházení a zvládání stresu. Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2010)
|