|
|
|
||
Cílem sociálně psychologického výcviku je přivést studenty k prožitkovému rozšíření sebepoznání prostřednictvím hlubšího nahlédnutí vlastní role při utváření interpersonálních vztahů uvnitř skupin. Studenti si budou moci na modelových příkladech prakticky vyzkoušet vlastní komunikativní schopnosti a dovednosti, pochopení vlastního statutu, pozice včetně revize a reflexe vlastní osobnosti.
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2010)
|
|
||
Cílem sociálně psychologického výcviku je přivést studenty k prožitkovému rozšíření sebepoznání prostřednictvím hlubšího nahlédnutí vlastní role při utváření interpersonálních vztahů uvnitř skupin. Poslední úprava: KUCIREK/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2012)
|
|
||
BIERACH, A. Za maskou je člověk. Jak prohlédnout přetvářku. Praha: Alternativa, 1997. ISBN 80-85993-27-9. JANOUŠEK, J. Verbální komunikace a lidská psychika. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1594-0. KOPŘIVA, K. Lidský vztah jako součást profese. Praha: Portál, 2006. ISBN 80-7367-181-6. PINDEŠOVÁ, E. Umění komunikace - znak profesionální kompetence: sociálně psychologický výcvik - manuál k metodice výcviku. Brno: 2002. ISBN 80-86568-14-8. VALENTA,J. Dramatická výchova a sociálně psychologický výcvik. Praha: ISV, 1999. ISBN 80-85866-40-4. Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2010)
|
|
||
Požadavky pro získání zápočtu: 1) minimální účast na dvou ze tří setkání, 2) aktivní účast, 3) prezentace na hodině nebo seminární práce. Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (10.02.2016)
|
|
||
1. Charakteristická řešení a hledání optimálních východisek v konfliktních situacích. 2. Body-image, tělesné sebepojetí 3. Komunikační dovednosti, zdravá komunikace, umění dohody, (sebe) manipulace, dysfunkční komunikace včetně stigmatizace. 4. Jazyk a skutečnost. 5. Modelové ukázky a nácvik zvládání zátěžových situací v pomáhajících profesích. 6. Asertivní dovednosti. Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2010)
|