|
|
|
||
Cílem předmětu je problematika základních přístupů k metodologii výzkumu v pedagogických a společenských vědách. Jeho cílem je seznámit studenty s přípravou, organizací, realizací, vyhodnocením výzkumu a zpracováním a interpretací získaných dat. Podrobněji se zabývá kvantitativním výzkumem a jeho technikami a metodami se zaměřením na možnosti využití v řízení školy. Poslední úprava: SAFRANKOVA (07.09.2020)
|
|
||
DISMAN, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. 4. vyd. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1966-8. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno Paido 2010. ISBN 978-80-7315- 185-0. CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada, 2007 ISBN 978-80-247-1369-4 ŠVAŘÍČEK, R., ŠEĎOVÁ, K. A KOL. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-262-0644-6 ZICH, F., ROUBAL, O. Úvod do sociologického výzkumu. 2. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014. ISBN 978-80-7408-093-7. Poslední úprava: SAFRANKOVA (07.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: SAFRANKOVA (07.09.2020)
|
|
||
Podmínkou je vypracování seminární práce s praktickými příklady přípravy, organizace a realizace výzkumu na konkrétní téma, v návaznosti na téma bakalářské práce.Rozsah 5 NS. Poslední úprava: SAFRANKOVA (07.09.2020)
|