|
|
|
||
Předmět je koncipován tak, aby se absolventi orientovali v odborné terminologii v oblasti komunikace, aby získali dovednost úspěšně komunikovat, delegovat a posílit asertivitu. V rámci předmětu jsou posilovány komunikační dovednosti v teoretické i praktické rovině. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (03.02.2021)
|
|
||
BÁBEK, R. a I. SEHNALOVÁ. Jak komunikovat s různými typy lidí. Praha: Inboox CZ. 2013. ISBN 978-80-905416-0-3. BEDRNOVÁ, E., E. JAROŠOVÁ a I. NOVÝ. Manažerská psychologie a sociologie. Praha: Management Press, 2012. ISBN 978-80-7261-239-0. KODÝM, M. Metody rozvoje sociálních dovedností. Praha: UJAK, 2014. ISBN 978-80-7452-046-4. LILLEY, R. Jak jednat s problematickými lidmi. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 80-251-0687-X. PLAMÍNEK, J. Komunikace a prezentace. Umění mluvit, slyšet a rozumět – 2., doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4484-1. ŠPAČKOVÁ, A. Moderní rétorika. Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli. 3. dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2965-7. TINKOVÁ, E. Rétorika aneb Řeč jako nástroj. Praktický průvodce řeči těla a verbální komunikací. Praha: Computer Media, 2010, ISBN 978-80-7402-074-2. Poslední úprava: Mück David, Mgr. (03.02.2021)
|
|
||
Úvod do předmětu Komunikace a komunikační dovednosti (základní pojmy, význam komunikace, druhy komunikace, komunikační typy, úspěšná komunikace v rámci delegování, asertivita) Poslední úprava: Mück David, Mgr. (03.02.2021)
|