|
|
|
||
Cílem předmětu je aplikace získaných znalostí (z předmětů Vedení lidí a Řízení pedagogického procesu) a jejich přeměna v praktické dovednosti prostřednictvím řešení prakticky zaměřených úkolů v prostředí autentické školské praxe.
Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|
|
||
Tematicky je předmět Řízení v praxi III zaměřena na základní oblasti předmětů Řízení pedagogického procesu a Vedení lidí: ? tvorba, implementace a korekce ŠVP ? autoevaluace školy ? evaluace ped procesu, vytvoření systému hospitací na škole, hodnocení výsledků vzdělávání, nastavení kritérií ? řízení školy v souladu se všemi jejími funkcemi ? řízení změny v pedagogickém procesu ? stanovení prioritní oblasti rozvoje školy,základní tendence vzdělávací politiky, regionální i odborná specifika ? analýza vnějších a vnitřních podmínek ovlivňujících pedagogický proces školy (STEP, SWOT, užití dalších metod) ? identifikace a tvorba různých typů plánů a strategií ? kvalita TQM organizace ? Leadership - Styly vedení lidí, Emoční inteligence, Osobnost ředitele školy a jeho kompetence ? Personální management - Výběr a adaptace pracovníků,Rozvoj a hodnocení pracovníků,Odměňování a péče o zaměstnance ? Motivace - Tradičních motivační teorie,Moderní trendy v motivaci,Teorie vitality Poslední úprava: SVOBOPET/PEDF.CUNI.CZ (18.03.2013)
|
|
||
Poslední úprava: Mück David, Mgr. (07.10.2020)
|