|
|
|
||
Kurz interaktivní formou poskytuje základní vhled do problematiky vzdělávání nadaných žáků na 1st.ZŠ. Poslední úprava: KRCMARO/PEDF.CUNI.CZ (17.12.2012)
|
|
||
Povinná: https: https://zapojmevsechny.cz/kategorie/detail/nadane-dite https://www.nadanedeti.cz/odborne-zdroje-clanky https://www.pppuo.cz/soubory/pro_pedagogy/doporucujeme/PEDAGOGICKA_DIAGNOSTIKA_NADANI_Specifika_nadanych_zaku_dle_veku_a_predmetu.pdf RVP ZV 2021-http://www.nuv.cz/file/4982/ legislativa- 2021-https://www.inkluzivniskola.cz/vyhlaska-272016-sb-o-vzdelavani-zaku-se-specialnimi-vzdelavacimi-potrebami-zaku-nadanych Doporučená: Havigerová, J. M. Pět pohledů na nadání,Grada, Praha 2012 Hříbková, L. Nadání a nadaní. Pedf UK, Praha 2005 Laznibatová, J. Nadané dieťa, Iris, Bratislava 2001 Monks, F.J., Ypenburg I.H. Nadané dítě, Grada, Praha 2002 Pash M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Portál, Praha 1998-kapitola 7.1 Poslední úprava: Krčmářová Tereza, PhDr., Ph.D. (27.01.2022)
|
|
||
• osobnost nadaného žáka, diagnostika • organizační formy vzdělávání nadaných • vzdělávání nadaných v zahraničí a u nás • strategie akcelerace a obohacení výuky nadaných • metody, formy práce a způsoby hodnocení vhodné pro nadané žáky • individuální vzdělávací plán • kazuistiky nadaných dětí • rodina nadaných žáků Poslední úprava: KRCMARO/PEDF.CUNI.CZ (19.02.2013)
|
|
||
Zápočet je podmíněn : 1) aktivní účastní na obou blokových setkáních, jednu neúčast lze v odůvodněných případech nahradit náhradní prací v rozsahu zameškané výuky 2) splněním 2 úkolů v moodle prostředí v požadované kvalitě dle kritérii a ve stanovených termínech. Každý z úkolů umožňuje vložení 1 opravného řešení na základě ZV vyučující. - sonda do názorů a zkušeností 3 učitelů v praxi nebo pedagogická kazuistika nadaného žáka - příprava a reflexe diferencované výuky tematického celku ve třídě 1. stupně 3) test v prostředí moodle- výběr z možností Poslední úprava: Krčmářová Tereza, PhDr., Ph.D. (31.01.2022)
|