|
|
|
||
Cílem souvislé pedagogické praxe II je konstituovat osobitý vyučovací styl studentů a ověřit učitelskou
způsobilost.
Poslední úprava: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (14.01.2022)
|
|
||
Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1998 Havlínová, M. a kol. Program podpory zdraví ve škole. Praha: Portál, 1998 Holt, J. Jak se děti učí. Praha : Strom, 1995 Kalhous, Z., Z. Obst, O.: Školní didaktika. Praha : Portál, 2001 Krejčová, V., Kargerová, J. Vzdělávací program Začít spolu. Metodický průvodce pro I. stupeň základní školy. Praha : Portál, 2003 Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1998 Kyriacou, Ch. Klíčové dovednost učitele. Praha : Portál 1996 Pasch, M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál 1998 Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, Praha : VÚP, 2004 dle aktuálních požadavků Poslední úprava: Stará Jana, doc. PhDr., Ph.D. (04.06.2007)
|
|
||
Reflexe výuky s oporou o Soubor kvalit Poslední úprava: Poche Kargerová Jana, PhDr., Ph.D. (05.02.2019)
|