|
|
|
||
Kurz je zaměřen na posilování profesních kompetencí studentů. Předpokládá se propojení poznatků a zkušeností ze studia pedagogických a psychologických disciplín, matematiky a její didaktiky a praxe. Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Pochopit možnosti, podmínky a hranice individualizovaného přístupu ve vyučování matematice k různým typů žáků.
Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Hejný, M. Kuřina, F. Dítě, škola a matematika Materiály na stránkách SUMA (upřesníme na semináři) M. Rendl, N. Vondrová a kol. Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů N. Vondrová, M. Rendl a kol. Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků Úlohy ze soutěže Klokan (kategorie Klokánek a Benjamin) Vzdělávací programy Učebnice pro 1.-5.ročník ZŠ
Další literatura bude uváděna na seminářích
Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Kombinace přednášky s dílnou, Individuální a společné reflexe vyučování za základě ukázek prací žáků.
Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Aktivní účast na cvičení, vypracování úkolů podle pokynů zadaných na cvičeni. V případě distanční výuky je požadována kamera a funkční mikrofon. Odkaz na připojení: https://meet.google.com/uua-yvoa-cep Poslední úprava: Macháčková Jana, Mgr., Ph.D. (06.02.2021)
|
|
||
Budeme se zabývat možnými cestami individualizace a diferenciace žáků Budeme se věnovat zvláště následujícím otázkám (oblastem): Matematická gramotnost, Společné vzdělávání, Badatelsky orientované vzdělávání a vyučování v matematice, Hodnocení. Jako podklad pro práci v semináři budou poskytnuty konkrétní ukázky žákovských řešení úloh (zvláště zajímavých, event. chybných) a videozáznamy z vyučovacích hodin. Budeme se zamýšlet nad reakcemi učitelů Pokusíme se hledat možné cesty odstraňování nedostatků. Na přípravě a realizaci kurzu budeme spolupracovat s učitelkou základní školy.
Poslední úprava: Tichá Marie, Mgr., CSc. (20.01.2017)
|