|
|
|
||
Metodologie a logika hudebněpedagogického výzkumu, bližší poznání základních informačních primárních a sekundárních zdrojů v hudební pedagogice. Poslední úprava: VANOVAH/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2013)
|
|
||
Cílem předmětu je orientovat studenty v základních etapách vědeckovýzkumné práce v hudební pedagogice, v systému výzkumných metod a technik a umožnit jim vykonávat výzkumnou činnost při řešení seminárních úkolů, diplomové práce či v budoucí hudebně pedagogické praxi. Poslední úprava: VANOVAH/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2013)
|
|
||
Poslední úprava: VANOVAH/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2013)
|
|
||
Prezentace a písemné odevzdání referátu o zvoleném informačním prameni Vypracování modelů na základní typy bibliografických citací Strukturace práce s výzkumným charakterem, specifikace předmětu, cílů a základních pracovních hypotéz diplomové práce. Znalost výzkumných metod a technik, použitelných v hodinách Hv Práce na prověrce hudebnosti Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (05.10.2021)
|
|
||
Obsah předmětu: seznámení s charakteristikou vědeckovýzkumné práce v celé šíři od aktivit studijního rázu (stanovení problému, informační příprava, teoretické uchopení řešeného tématu) přes činnosti organizační a výzkumné povahy a sepsání závěrečné výzkumné zprávy (seminární či diplomové práce). Logika výzkumu, obsahová a metodologická stránka výzkumu, uplatnění jednotlivých výzkumných metod a technik v hudebně výchovné praxi. Etika vědecké práce. Vypracování výzkumné zprávy z hlediska obsahové výstavby, formálních náležitostí, jazykové a stylistické správnosti. Přehled o základních informačních zdrojích v Hv bibliografické i elektronické povahy. Poslední úprava: Váňová Hana, doc. PaedDr., CSc. (20.09.2018)
|