V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu.
Strategické řízení školy, metody personálního řízení, řízení týmů, nábor a výběr zaměstnanců, adaptační proces,
hodnocení pracovního výkonu, odměňování, aktuální platná legislativa
nástroje a metody získávání finančních prostředků pro školy
místo školy na trhu nabídky a poptávky po službách
veřejnost - cílové skupiny školské marketingu, partneři a spolupracovníci
možnosti školského marketingu (co může škola svým cílovým skupinám nabídnout)
podmínky školského marketingu (marketingový mix v prostředí školy)
legislativní rámec školského fundraisingu
pravidla fundraisingu ve školském prostředí
identifikace vhodných fundraisingových zdrojů pro školské subjekty
individuální dárci (identifikace vhodných cílových podskupin)
podnikatelské subjekty (identifikace vhodných subjektů s ohledem na činnost školy)
sociální partneři (identifikace, možnosti vzájemné podpory)
metoda tvorby fundraisingové strategie školy, plánování školského fundraisingu
Public relations (PR) pro školský fundraising a prezentaci školy
PR produkty pro fundraising školy (typy produktů, obsah, design, distribuce)
možnosti prezentace školy (projektů, záměrů, studentů, absolventů), vytipování příležitostí pro prezentaci, vč. médií
komunikace s potenciálními a stávajícími podporovateli
Projektový management - nástroje a metody řízení projektů, zpracování logického rámce projektu, finanční řízení projektů
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.03.2010)
Strategy of school management, methods of personal management, team management, enrollement and selection of
employees, proces of adaptation, evaluation of labor performance, rewarding, actual operative legislation, instruments and
methods of obtaining financial sources for schools, school position at supply-and-demand service market, public - target
groups of school marketing, partners and coworkers, possibilities of school marketing (what school can offer its own target
groups), school marketing conditions (marketing mix at school environment), legislation framework of school fundraising,
fundraising rules at school environment, idenfitication of suitable fundraising sources for school subjects, individual donators
(idenfitication of suitable lower target groups), enterprise subjects (identification of suitable subjects regarding to school
activity), social partners (identification, possible common support), methods of fundraising strategy development, school
fundraising planning. Public relations (PR) for school fundraising and school presentation. PR products for school fundraising
(types of products, contenct, design, distribution), possibilities of school presentation (projects, purposes, nstudents, school
leavers), searching types of opportunities for presentation, including media, communication with potential and existing
supporters. Projct management - instruments and methods of project management, elaboration of logical project framework,
financial projects´ management.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (06.03.2010)
Literatura
David,J.a kol.,Slovník pojmů z oblasti personálního řízení Maxman, Pardubice 2000.
Dohnalová, Marie . Lidské zdroje v občanském sektoru. In Lidský kapitál a investice do vzdělání. 1. vyd. Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2003. od s. 74 - 85, 12 s. ISBN 80-86754-08-1
Dohnalová, Marie . Antropologie občanské společnosti. 1. vyd. Brno : Universitas Masarykiana v Brně, Akademické nakladatelství CERM v Brně, Nauma v Brně, 2004.
Koubek,J., Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. Management Press, Praha,2000.