V sobotu dne 19. 10. 2024 dojde k odstávce některých součástí informačního systému. Nedostupná bude zejména práce se soubory v modulech závěrečných prací. Svoje požadavky, prosím, odložte na pozdější dobu. |
Program řízené reflexe spec.pedagoga III. - OBSP18713
|
|
|
||
Reflexe vychází ze speciálně pedagogické činnosti studenta při praxi. O své praxi si vede osobní záznamy. Student předloží v písemné podobě aplikaci teoretických vědomostí do praxe. Orientace v odborné literatuře bude korespondovat s typem a druhem zvolené praxe. Ze studie bude zřejmé propojování mezioborových poznatků a souvislostí do praxe a vlastní přínos speciálně pedagogické činnosti studenta. Program řízené reflexe bude vycházet z odborné literatury, jak se promítá do konkrétní práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na vybraných školách a zařízeních. Při semináři budou studenti referovat o své zvolené praxi.
Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (26.09.2019)
|
|
||
HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada2010. ISBN 978-80-247-3070-7 MULLER,O a kol. Dítě se speciálními potřebami v běžné škole. UP Olomouc 2001. ISBN 80-244-0231-9 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno 2016. ISBN 978-80-7315-255-0 BARTOŇOVÁ,M., VÍTKOVÁ, M et a kol. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení. Brno 2007. ISBN 978-80-7315-140-9 RVP a ŠVP pro ZŠ, pro ZŠ speciální Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (01.10.2018)
|