PředmětyPředměty(verze: 962)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Tvorba individuálně vzdělávacích plánů - OBSP18290
Anglický název: Development of Individualized Education Plans
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010 do 2011
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 26 [hodiny]
Počet míst: neurčen / 20 (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D.
Vyučující: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D.
Prerekvizity : OBSP18211, OBSP18212, OBSP18213, OBSP18214, OBSP18215, OBSP18216, OBSP18217
Záměnnost : OBSP18790
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Základní terminologie k problematice individuálně vzdělávacích plánů (IVP) pro zdravotně znevýhodněné osoby. Typy individuálně vzdělávacích plánů. Zásady pro vypracování (IVP). Ukázky individuálně vzdělávacích plánů podle typu škol a jejich rozbory. Metodika pro vypracování IVP. Zkušenosti z České republiky i ze zahraničí.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (08.06.2009)
Literatura

BIEHLER, R.F. , SNOWMAN, J. PsychologyApplied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990

DITTRICH, P. Pedagogicko psychologická diagnostika. Praha, 1993

HOLT, J. Proč děti neprospívají. Praha, 1994

HELMS, W. Lépe motivovat - méně se rozčilovat. Praha : Portál, 1996.

KOVALIKOVÁ S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž : Spirála, 1995

KRET, E. Učíme (se) jinak. Praha : Portál, 1996.

MERTIN M. Individuální vzdělávací program. Praha : Portál, 1995

PETTY, Q. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996

PREKOPOVÁ J., SCHWEIZEROVÁ, CH. Neklidné dítě. Praha : Portál, 1994.

ŠVANCAROVÁ D. Podklady pro vypracování individuálního vzdělávacího programu. Institut ped.-psych. poradenství ČR : Praha1994

WIEDERHOLT, J. L., HAMMILL, D.D., BROWN, V.L. The Resource Teacher.Quide to Efeective Practices. Allyn and Bacon, 1983.

Poslední úprava: Mlčková Marie, Mgr., Ph.D. (18.10.2006)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK