Sppg znevýhod. člověka se ZP II. - OBSP18216
|
|
|
||
Výchova a vzdělávání dětí se zrakovými vadami, speciálně pedagogické působení jako významný
faktor optimálního vývoje dítěte. Vstup dítěte se zrakovým postižením do školy. Povinné vzdělávání
žáků se zrakovým postižením, přechod k předprofesní a profesní přípravě. Podmínky integrativní
výchova a vzdělávání. Reedukace zraku u dětí s narušeným binokulárním viděním. Vizuální vnímání
a kognitivní vývoj. Vizuální reflexe, vizuální pozornost. Rozpoznávání vzoru, vnímání kontrastu,
rozpoznávání obličeje, percepce barev, vizuomotorika. Sociální učení.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (08.06.2009)
|
|
||
HAMADOVÁ, P, KVĚTOŇOVÁ, L, NOVÁKOVÁ, Z Brno:Paido 2007.ISBN 978-80-7315-159-1 HOUSAROVÁ, B. (ed). Speciálněpedagogická čítanka. Praha: UK, 2003. ISBN 80-7290-109-5. JESENSKÝ, J. Andragogika a gerontagogika handicapovaných. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 80-7184-823-9. KVĚTOŇOVÁ-ŠVECOVÁ, L. Oftalmopedie. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-84-2. KVĚTOŇOVÁ-ŠVECOVÁ, L.(ed). Edukace dětí se speciálními potřebami v raném a předškolním věku. Brno: Paido, 2004. ISBN 80-7315-063-8. MASON,H.: Visual Impairment. London: David Fulton Pulishers, 1997, ISBN 1-85346-335-3. VÍTKOVÁ, M.(ed). Možnosti reedukace zraku při kombinovaném postižení. Brno: Paido, 1999. ISBN 80-85931-75-3. Poslední úprava: HUBALOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.10.2011)
|