|
|
|
||
Cílem praxe je rozvíjení základů profesních kompetencí a kultivace budoucí učitelské osobnosti, jednající v pedagogické realitě s jejím hlubším porozuměním. Stěžejním úkolem průběžné pedagogické praxe je promyšlená příprava a realizace konkrétních úseků vzdělávací práce (mikrovýstupy) a jejich následná reflexe s důrazem na sebereflexi. Náplní praxe je strukturované pozorování pedagogických situací, plánování vzdělávacího procesu v mateřské škole, jeho realizace a následná reflexe. Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (28.04.2011)
|
|
||
Skalková, J. Obecná didaktika. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1821-7. Čábalová, D. Pedagogika. Praha : Grada, 2011. IS%BN 978-80-247-2993-0. Autoevaluace mateřské školy (metodická příručka k vlastnímu hodnocení). Praha : VÚP, 2010. ISBN 978-80-87000-9-32-8. Pedagogické hodnocení v pojetí RVP PV: Metodika pro podporu individualizace v podmínkách mateřské školy. Praha : VÚP, 2007. ISBN 978-80-87000-10-6. Manuál k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu mateřské školy. Praha : VÚP, 2005. ISBN 80-87000-01-3. Praktickýprůvodce třídním vaazdělávacím programem mateřské školy. Praha : VÚP, 2004. ISBN 80-239-5940-9. Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (14.03.2012)
|
|
||
praxe Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2008)
|
|
||
Požadavky k zápočtu: 1. Potvrzený docházkový list (min. 80% docházka, nepřítomnost pouze z vážných důvodů nutno dokladovat, v případě dlouhodobé nepřítomnosti nutno nahradit v době souvislé praxe a na základě domluvy s vedoucí praxe a fakultní učitelkou) 2. Prezentace pedagogického deníku (písemné přípravy, reflexe, sebereflexe) jako součásti pedagogického porfolia 3. Pozitivní hodnocení průběžné pedagogické praxe (vedoucí praxe, fakultní učitelka, oboroví didaktici, hodnocení skupiny) 4. Splněné zadané dílčí úkoly Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (28.04.2011)
|
|
||
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (28.04.2011)
|