|
|
|
||
Cílem studijního předmětu Management a ekonomika je dosáhnout u studentů základní orientace v ekonomických podmínkách a charakteristikách národního hospodářství v ČR i EU a současně v podmínkách rozhodování spotřebitele či podnikatelského subjektu a to z pohledu ekonomického, manažerského i marketingového. Předmět poskytuje náhled na problematiku veřejného sektoru, specifika školského managementu a neziskových organizací v kontrastu s podnikatelskými subjekty. V rámci studijního předmětu Management a ekonomika budou studenti schopni na základě získaných znalostí analyzovat vnitřní a vnější podmínky existence podniku a navrhnout strategii pro jeho další působení.
Poslední úprava: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
|
|
||
SOUKUPOVÁ, J., Mikroekonomie. Praha : Management Press, 2003. HELÍSEK, M. Makroekonomie - základní kurs. Slaný : Melandrium, 2002. RUSMICHOVÁ, L., SOUKUP J. Makroekonomie, základní kurs. Slaný : Melandrium, 2002. STRECKOVÁ, Y., MALÝ, I. Veřejná ekonomie pro školu i praxi. Praha : Computer Press, 1998. HAMERNÍKOVÁ, B., KUBÁTOVÁ, K. Veřejné finance. Praha : Wolters Kluwer, 2010. KOTLER, P. Marketing, Praha : Grada, 2007. KOTLER, P. Marketing Management. Praha : Grada, 2007. KOONTZ, H., WEIHRICH, H. Management. Praha : East, 1998. PRÁŠILOVÁ, M. Vybrané kapitoly ze školského managementu pro pedagogické pracovníky. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. ŘEZÁČ, J. Moderní management. Manažer pro 21. století. Brno : Computer Press, 2009. URBAN, J. 10 nejdražších manažerských chyb. Praha : Grada Publishing, 2010. TICHÁ, I. Strategické řízení, Praha : ČZU, 2007. Poslední úprava: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
|
|
||
ZÁKLADNÍ MAKROEKONOMICKÉ POJMY ŠKOLSKÝ MANAGEMENT Poslední úprava: TOBOLARO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2011)
|