|
|
|
||
Základní terminologie k problematice individuálně vzdělávacích plánů (IVP) pro zdravotně znevýhodněné osoby. Typy
individuálně vzdělávacích plánů. Zásady pro vypracování (IVP). Ukázky individuálně vzdělávacích plánů podle typu škol a
jejich rozbory. Metodika pro vypracování IVP. Zkušenosti z České republiky i ze zahraničí.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (08.03.2010)
|
|
||
BIEHLER, R.F. , SNOWMAN, J. PsychologyApplied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990 DITTRICH, P. Pedagogicko psychologická diagnostika. Praha, 1993 HOLT, J. Proč děti neprospívají. Praha, 1994 HELMS, W. Lépe motivovat - méně se rozčilovat. Praha : Portál, 1996. KOVALIKOVÁ S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž : Spirála, 1995 KRET, E. Učíme (se) jinak. Praha : Portál, 1996. MERTIN M. Individuální vzdělávací program. Praha : Portál, 1995 PETTY, Q. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996 PREKOPOVÁ J., SCHWEIZEROVÁ, CH. Neklidné dítě. Praha : Portál, 1994. ŠVANCAROVÁ D. Podklady pro vypracování individuálního vzdělávacího programu. Institut ped.-psych. poradenství ČR : Praha1994 WIEDERHOLT, J. L., HAMMILL, D.D., BROWN, V.L. The Resource Teacher.Quide to Efeective Practices. Allyn and Bacon, 1983.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (08.03.2010)
|